
ZNR.admin cloud je moderno programsko rješenje u oblaku za vođenje evidencije iz područja zaštite na radu, zaštite od požara i zaštite okoliša.
Objedinjuje evidenciju svih regulatorno zahtijevanih zapisa, te omogućuje vođenje svih evidencija zahtijevanih međunarodnom normom ISO 45001:2018 Sustav upravljanja zaštitom zdravlja i sigurnosti na radu.
Program je u potpunosti usklađen s pravnom regulativom, te omogućava jednostavno vođenje svih evidencija vezanih za zaposlenike, radnu opremu i sredstva rada uz pravodobno obavještavanje o rokovima uz moguću dostavu alarma na mail.
Kolorirani mjesečni kalendar donosi pregledan prikaz aktivnosti vezanih uz istek osposobljavanja zaposlenika, te pregleda i ispitivanja radne opreme i stabilnih sustava na objektima.
Dostupni alati omogućavaju grupni uvoz podataka iz Excel tablica uz prethodno testiranje njihove ispravnosti, alate za rad s velikom količinom podataka, odnosno grupno pridruživanje rokova i/ili ostalih vezanih podataka o zaposlenicima, radnoj opremi, objektima itd. radi lakšeg masovnog unosa i povezivanja podataka.
Korisničko okruženje omogućava zasebno vođenje više tvrtki, definiranje prava pristupa po korisnicima, pristup vanjskim korisnicima uz naprednu dodjelu dozvola pristupa limitirano na pojedinačne informacije i sl.

Značajnije prednosti programa:
program kao usluga u oblaku,
udaljeni pristup s bilo koje lokacije računalom ili mobilnim uređajem,
mjesečni kalendar s preglednim koloriranim prikazom isteka osposobljavanja, pregleda/ispitivanja po danima,
mogućnost odvojenog vođenja više tvrtki i/ili gradilišta,
podrška za više korisnika s razrađenim pravima pristupa,
vođenje zaposlenika, objekata i radne opreme po lokacijama i organizacijskim jedinicama,
mogućnost kreiranja vlastitih vrsta osposobljavanja i pregleda i ispitivanja,
mogućnost korištenja vlastitih Word dokumenata kao obrasce osposobljavanja,
sustav alarma i obavještavanja o isteku osposobljavanja, pregleda/ispitivanja,
automatizirana izrada ZOS obrazasca, preglednih (evidencijskih) kartona, uputnica, prijava ozljeda na radu i dr.,
pregledni prikaz podataka s mogućnošću filtriranja, pretraživanja, izvoz u excel ili pdf, ispis, izrada analiza,
moguće prilaganje dokumenata po svim stavkama u svim temama (zaposlenici, radna oprema, objekti, prijave ozljede na radu, …,
u svim temama dostupan je alat za grupni uvoz podataka iz excel tablica (zaposlenike i osposobljavanja, radnu opremu i ispitivanja, objekte i ispitivanja, organizacijske jedinice, radna mjesta, lokacije), kao i podataka iz drugih sustava (webznr, evis, …),
dostupan alat za izradu analize radnog mjesta po opasnostima i rizicima,
automatizirana izrada dokumenta procjene rizika u MS Word formatu uz mogućnost daljnje obrade prema vlastitim potrebama,
vođenje incidenata, korekcija i korektivnih radnji, prilika za poboljšanje s praćenjem rokova, te alarmima i grafikonima,
alati za rad s velikim grupama podataka , npr. grupna izmjena podataka većem broju zaposlenika, radne opreme, objekata ili pridruživanje pregleda/ispitivanja velikom broju radne opreme i sl.,
dohvat podataka o radnoj opremi putem mobilnog uređaja skeniranjem barkoda inventurnog broja,
mogućnost davanja pristupa vanjskim korisnicima samo za gledanje podataka uz dozvolu preuzimanje priloženih dokumenata,
povezanost na “Informacijski sustav zaštite na radu” Ministarstva rada i mirovinskog sustava,
vlastiti API za moguća povezivanja s vanjskim aplikacijama drugih proizvođača radi preuzimanja vanjskih podataka (npr. popis zaposlenika),
mogućnost elektroničkog potpisivanja .pdf datoteka naprednim elektroničkim potpisom,
vođenje ONTO očevidnika, ulaza i izlaza otpada, automatsko generiranje ONTO obrasca i pratećeg lista,
omogućuje vođenje evidencija zahtijevanih međunarodnom normom ISO 45001:2018,
moguć je godišnji ili mjesečni najam.
Dostupne evidencije
Zaposlenici
- pregledni prikaz podataka,
- opći podaci,
- definiranje obaveznih znanja/osposobljavanja po zaposleniku i obavještavanje o nedostajećim,
- podaci o mjestu rada i poslovima,
- evidencija osposobljavanja,
- osobna zaštitna sredstva,
- uputnice,
- povezane informacije s radnim mjestom, lokacijom, organizacijskom jedinicom,
- pregledni kartoni,
- automatska izrada ZOS obrasca,
- alarmi i obavještavanja po rokovima,
- grupni uvoz podataka iz excel tablica (zaposlenici, osposobljavanja),
- elektroničko potpisivanje .pdf datoteka.
Radna oprema
- pregledni prikaz podataka,
- opći podaci,
- evidencija pregleda i ispitivanja,
- povezane informacije s lokacijom i objektima,
- pregledni kartoni,
- alarmi i obavještavanja po rokovima,
- grupni uvoz podataka iz excel tablica (radna oprema, ispitivanja),
- dohvat podataka o radnoj opremi putem mobilnog uređaja skeniranjem barkoda inventurnog broja.
Objekti
- pregledni prikaz podataka,
- opći podaci,
- definiranje postojećih stabilnih sustava na objektu i obavještavanje o nedostajećim certifikatima,
- evidencija pregleda i ispitivanja po pojedinom sustavu,
- opća dokumentacija vezana uz pojedini objekt,
- povezane informacije s lokacijom,
- pregledni kartoni s filtriranjem nedostataka po objektu,
- alarmi i obavještavanja po rokovima,
- grupni uvoz podataka iz excel tablica (objekti, ispitivanja).
Radna mjesta
- pregledni prikaz podataka,
- opći podaci,
- definiranje obaveznih znanja/osposobljavanja zaposlenika po pojedinom radnom mjestu,
- analiza radnog mjesta,
- definiranje predložaka uputnica po radnom mjestu,
- priprema podataka za procjenu rizika,
- grupni uvoz podataka iz excel tablica (popis radnih mjesta).
Ozljede na radu
- pregledni prikaz podataka,
- evidencija lakših ozljeda,
- evidencija ozljeda prijavljenih HZZO-u,
- generiranje obrasca prijave ozljede na radu.
Incidenti
- praćenje incidenata i prilika za poboljšanje,
- praćenje korekcija i korektivnih radnji,
- alarmi na mail,
- analiza i grafikoni,
- fleksibilno podešavanje parametara i postavki.
Ostale evidencije
- Vatrogasni aparati,
- Organizacijske jedinice,
- Lokacije,
- Interni nadzor,
- Opća dokumentacija,
- Radni nalozi,
- Registri (za definiranje vlastitih opcija padajućih menija pregleda i osposobljavanja),
- Upravljanje pristupom vanjskih korisnika,
- Administracija korisnika i tvrtki.
Word obrasci
- mogućnost korištenja vlastitih Word dokumenata za obrasce (ZOS, ZOOP, uputnice, alkotestiranje, zapisnici radne opreme, objekata, …).
Zaštita okoliša
- vođenje ONTO očevidnika,
- evidencija ulaza i izlaza otpada,
- generiranje ONTO obrasca i pratećeg lista.
Vođenje ISO 45001:2018
- 7.1 Resouces (Resursi),
- 7.2 Competence (Kompetencije),
- 7.3 Awareness (Svjesnost),
- 7.5 Documented information (Dokumentirana informacija),
- 7.5.1 General (Općenito),
- 7.5.2 Creating and updating (Kreiranje i osuvremenjivanje),
- 7.5.3 Control of documented information (Kontrola dokumentirane informacije),
- 8.1 Operational control and planning (Operativna kontrola i planiranje),
- 9.1 Monitoring, measuring, analysis, and evaluation (Nadzor, mjerenja, analize i evaluacija),
- Omogućuje uključivanje ostale dokumentacije i zapise koje kreira tvrtka, a vezanih uz normu ISO 45001.
Korisničko okruženje
Unos i pregledni prikaz podataka
PREGLEDNA TABLICA
Pregledni popis podataka s dostupnim filterima i akcijama nad podacima
UNOS PODATAKA
Korisničko okruženje za unos i uređivanje
PREGLEDNA TABLICA
Pregledni popis podataka s dostupnim filterima i akcijama nad podacima
PREGLEDNI KARTONI
Pregledi detalja, certifikati, zaduženja, rokova, ZOS obrazac, uputnica